Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ

Ανακοινώθηκαν τα «δίκαια μέτρα» της «ανεξάρτητης» κυβέρνησής μας. Όπως δήλωσε στην συνεδρίαση του Eurogroup ο υπουργός απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου (σχετικά με την σκληρότητα των μέτρων και το πώς θα καταφέρουν να αντέξουν οι χαμηλόμισθοι και οι χαμηλοσυνταξιούχοι – αυτή ήταν η ερώτηση του ξένου δημοσιογράφου) τα μέτρα της κυβέρνησης είναι τέτοια που να μπορούμε να τα αντέξουμε. Εγώ βέβαια δεν θυμάμαι να ήρθε από το σπίτι μου ο υπουργός, να κάτσαμε κάτω να βάλαμε τα έσοδα μου και τα έξοδα μου και να βρήκαμε τι μου περισσεύει για να μου το κλέψει.

Γιατί τα μέτρα που ανακοίνωσε σήμερα καθώς και τα προηγούμενη αποτελούν κλοπή. Στα 16 χρόνια εργασίας μου έχω πληρώσει απίστευτα ποσά σε φορολογία σαν μισθωτός ικανοποιητικά αμειβόμενος. Έχω δουλέψει πάρα πολύ και σκληρά όλα αυτά τα χρόνια έχοντας πάντα ως συνέταιρο το κράτος (με την υψηλή φορολογία) και το ΤΣΜΕΔΕ (ταμείο μηχανικών με τις υπέρογκες κρατήσεις του). Ποτέ δεν έκρυψα, ούτε αρνήθηκα να πληρώσω κάθε είδους εισφορά. Σε κάθε αγορά μου κατέβαλλα όλους τους φόρους πληρωμένους στο ακέραιο και μετρητοίς. Δεν με βοήθησε κανένας (ούτε μέσο είχα, ούτε γνωριμίες). Οι γονείς μου (εργάτης ο πατέρας μου σε πολύ ανθυγιεινή εργασία) με μεγάλες στερήσεις με βοήθησαν να σπουδάσω.

Σήμερα λοιπόν αυτοί οι απατεωνίσκοι δήθεν για την σωτηρία της χώρας καταπατούν κάθε μου δικαίωμα. Και όλα αυτά γιατί για δεκάδες χρόνια αυτός ο συρφετός ανίκανων και ανεπάγγελτων λαμογιών κατέκλεψε τον πλούτο της χώρας μας (τι έκαναν αν δεν τα ξέρεις πράγμα απίθανο μπορείς να τα δεις σε άλλο ποστ).

Αυξάνουν τα όρια ηλικίας για να βγω στην σύνταξη (περισσότερες εισφορές – μικρότερη σύνταξη αφού άλλαξαν τον τρόπο υπολογισμού).

Απελευθερώνουν τις απολύσεις και μειώνουν τις αποζημιώσεις (άρα στα 55 μου θα είναι εύκολο για τον τότε εργοδότη μου να με διώξει ελεύθερα με μικρή αποζημίωση φέρνοντας στην θέση κάποιον πολύ νεότερο με πολύ λιγότερα χρήματα). Αυτό το ονομάζουν οι αναθεματισμένοι αύξηση της ανταγωνιστικότητας. Σαν δε ντρέπεστε.

Αύξησαν το ΦΠΑ ξανά (πριν τρία χρόνια ήταν 8 και 18 και τώρα έγινε 11 και 23). Αν υποθέσουμε ότι ξοδεύουμε για αγορές 15000 € τον χρόνο η μείωση στο εισόδημα μας φτάνει τα 450 €!!!!!!

Αύξησαν τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης σε καύσιμα, τσιγάρα, ποτά. Και αν για τα ποτά και τα τσιγάρα το έκαναν για την υγεία μας. Τρομάρα τους!!!. Η αύξηση στην βενζίνη περίπου 0,5 € το λίτρο επιβαρύνει απίστευτα τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό. Εγώ προσωπικά χρειαζόμουν (έχω πετσοκόψει την χρήση του αυτοκινήτου πια) περίπου 800 – 1000 λίτρα ετησίως. Δηλαδή άλλα 400 – 500 €.

Δυστυχώς επειδή η σύζυγος μου τυγχάνει να είναι εκπαιδευτικός (που αφού για 5-6 χρόνια έμεινε άνεργη διορίστηκε την δεύτερη φορά που συμμετείχε στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και αφού περιπλανήθηκε ανά την Ελλάδα μετά από τρία χρόνια συγκέντρωσε τα απαραίτητα μόρια για να πάρει την μετάθεση και να μπορέσουμε να στήσουμε την οικογένειά μας). Το κακό είναι ότι ενώ δεν κάναμε καμία παρανομία, δεν χρησιμοποιήσαμε μέσο ή γνωστό, αντέξαμε 8 χρόνια ταλαιπωρίας για να μπορέσουμε να βάλουμε την ζωή μας σε μία σειρά, δεν υπολογίσαμε τους απατεώνες χαραμοφάηδες της πολιτικής. Έτσι από την αρχή της χρονιάς έχει χάσει το ένα τρίτο των ετησίων αμοιβών της τουλάχιστον. Και μπορείτε βέβαια να φανταστείτε ότι σε αυτά τα χρήματα είχαμε στηρίξει ένα στεγαστικό δάνειο που έχουμε. Ο υπουργός βέβαια ξέχασε να μας ρωτήσει για αυτό και υπέθεσε ότι δεν τα χρειαζόμαστε. ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΥΛΕΣ μόνο αυτό έχω να πω. Τα δικά σας εγκλήματα τα πληρώνουν τα δικά μου παιδιά χωρίς να έχουν καμία ευθύνη.

Για όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη, αλλά και επειδή έχω στην ζωή μου μάθει να παλεύω και να αγωνίζομαι ΔΕΝ είμαι διατεθειμένος να καθίσω και να δεχτώ όλα τα παραπάνω χωρίς αντίδραση. Θα παλέψω όπως ήδη το κάνω και το έχω κάνει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ενάντια σε όλους αυτούς που με κλέβουν. Μου κλέβουν την ζωή μου, τα όνειρά μου , τις ελπίδες μου. Κλέβουν το μέλλον των παιδιών μου, των γονιών μου , των αδερφιών μου, των φίλων μου, των συναδέλφων μου.

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗ με κάθε τρόπο σε όλους αυτούς που μας υποδούλωσαν στην χούντα του ΔΝΤ, της ΕΕ και της ντόπιας πλουτοκρατίας.

Και να θυμάσαι μπορείς να πέσεις, επιβάλλετε όμως να ξανασηκωθείς!!!!!

ΥΓ. Πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα σε αυτή την χώρα αν υπήρχαν άνθρωποι που να ασκούσαν το επάγγελμα του δημοσιογράφου με τον τρόπο που το κάνουν στις άλλες χώρες. Χωρίς στημένες – εύκολες ερωτήσεις αλλά με καίριες – αιχμηρές ερωτήσεις όπως αυτές που θέλει να κάνει ο κάθε πολίτης. Στην χώρα μας δεν υπάρχουν τέτοιοι επαγγελματίες (μόνο κάτι γλύφτες υποταχτικοί).

Δεν υπάρχουν σχόλια: