Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2010

Κρουαζιέρα αλήθειες και ψέμματα

Πόσες αλήθειες κρύβονται άραγε σε μία γενική συνέλευση μιας εταιρείας που δραστηριοποιείτε στην κρουαζιέρα όπως η Luis Cruise.


1. καταρρέουν όλα αυτά τα περήφημα ρεπορταζ των ελληνικών μέσων μαζικής ψευτο-ενημέρωσης σχετικά με την ζημιά που προκαλούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο θέμα της κρουαζιέρας. Το ίδιο συμβαίνει και στον τουρισμό.
2. Η πραγματική αιτία πτώσης του τουρισμού φαίνεται και από την αιτία της αύξησης του. Η αύξηση της ισοτιμίας του δολλαρίου και η ανάκαμψη της αμερικάνικης οικονομίας είναι οι βασικές αιτίες σύμφωνα με τον κ. Λοϊζου. Ζητείστε λοιπόν όλοι εσείς που κόπτεστε για την καλή πορεία του Ελληνικού τουρισμού από την κυβέρνηση να πάρει πίσω τις μειώσεις των μισθών, επιδομάτων και δώρων από τους έλληνες εργαζόμενους και συνταξιούχους. Ζητείστε να τους δοθούν οι αναγκαίες αυξήσεις για να καλύψουν την τεράστια μείωση του εισοδήματος τους από τις συνεχιζόμενες αυξήσεις στους ειδικούς φόρους και στο ΦΠΑ. Διαφορετικά τον Αύγουστο (παραδοσιακά μήνα που οι Ελληνες εργαζόμενοι κάνουν τις διακοπές τους) θα τρίβετε τα μάτια σας και θα λέτε πάλι βλακείες του στυλ φταίνε οι απεργίες του ΠΑΜΕ τον Μάρτη , τον Απρίλη , τον Μάη και δεν συμμαζεύετε. Τότε όμως δεν θα σας πιστεύει κανείς!!!
3. Ζητούν όχι απλά την άρση του cabotage αλλά την εξασφάλιση των των προϋποθέσεων ώστε τα κρουαζιερόπλοια Ελληνικής σημαίας να μπορούν να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις με αυτά που φέρουν Κοινοτικές σημαίες. Το ιδανικό θα ήταν να γίνει η Ελληνική σημαία ελκυστική ακόμη και για πλοία ξένων συμφερόντων - όπως π.χ. συμβαίνει με την Ιταλική σημαία λένε (δηλαδή να απασχολεί μόνο Ρουμάνους ναυτικούς!! και κανέναν Έλληνα). Κάτι τέτοιο θα αύξανε τον αριθμό των πλοίων της κρουαζιέρας στην Ελλάδα όπως μας λέει ο κ. Λοϊζου. Δεν μας λέει όμως ότι θα μείωνε επιπλέον τον αριθμό των Ελλήνων ναυτεργατών. Που από 100.000 την δεκαετία του 80 σήμερα έχουν φτάσει τους 20.000 από τους οποίους οι 10.000 είναι άνεργοι!!!!!!!

Αφού οι εφοπλιστές εξασφαλίσουν αυτές τιε περίφημες προϋποθέσεις που ζητάνε πόσοι θα μείνουν οι Ελληνες ναυτεργατες. Πολύ κάτω από 1000 ή λίγο πάνω από αυτό τον αριθμό; Ας μας κάνουν μία ενημέρωση οι Ελληνες πληρωμένοι "δημοσιογράφοι" οι οποίοι έτσι και αλλιώς τα γνωρίζουν όλα τα θέματα.

Ακολουθεί ολόκληρο το άρθρο από το axiaplus

http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=208186&nt=108&lang=1

25/6/2010 07:56
Αύξηση των κρατήσεων
του Μηνά Τσαμόπουλου
Αυξητική τάση παρουσιάζουν οι κρατήσεις για κρουαζιέρες με αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά. Μία από τις βασικές αιτίες είναι η ενδυνάμωση του δολαρίου σε σχέση με το ευρώ αλλά και τα σημάδια ανάκαμψης που παρουσιάζει η αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Τα δύο αυτά αίτια έδωσαν μια ώθηση στον αριθμό Αμερικανών τουριστών που έχουν προγραμματίσει κρουαζιέρες από τον Πειραιά.

Αυτό αποκάλυψε ο εκτελεστικός πρόεδρος της Louis PLC, Κωστάκης Λοϊζου ο οποίος μίλησε στη Γενική Συνέλευση του Ομίλου.

Όμως η άρση του καμποτάζ από μόνη της δεν αρκεί ως μεταρρύθμιση αν δεν συνδυαστεί με την εφαρμογή μιας σφαιρικότερης στρατηγικής που θα μεγιστοποιήσει τα οφέλη της Ελλάδας από την ανάπτυξη του homeporting.
Μερικά σημαντικά σημεία στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθεί αυτή η στρατηγική σύμφωνα με τα συμπεράσματα διημερίδας για την κρουαζιέρα που διοργάνωσε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κω σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών, είναι:

"i. Η εξασφάλιση των προϋποθέσεων ώστε τα κρουαζιερόπλοια Ελληνικής σημαίας να μπορούν να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις με αυτά που φέρουν Κοινοτικές σημαίες. Θα ήταν επιζήμιο το να εκτεθεί επί μακρόν η Ελληνική σημαία σε έναν ελεύθερο αλλά άνισο ανταγωνισμό, χωρίς να αντιμετωπιστούν γρήγορα και έγκαιρα τα handicap που έχει στα πλαίσια της κρουαζιέρας.

Αυτό απαιτεί μια σειρά από θαρραλέες τομές σε πολλά παράπλευρα ζητήματα, όπως π.χ. τον εκσυγχρονισμό των συνθέσεων. Το ιδανικό θα ήταν να γίνει η Ελληνική σημαία ελκυστική ακόμη και για πλοία ξένων συμφερόντων - όπως π.χ. συμβαίνει με την Ιταλική σημαία.

Κάτι τέτοιο θα εξασφάλιζε περαιτέρω μονιμοποίηση της παρουσίας των πλοίων στην Ελλάδα, πράγμα που θα ενθαρρυνθεί και από την αυτονόητη προσπάθεια που θα καταβάλλουν οι εταιρείες για να αναπτύξουν τις αναδυόμενες αγορές της ευρύτερης περιοχής, εκμεταλλευόμενες την ιδανικότερη πρόσβαση τους στην κρουαζιέρα της Ανατολικής Μεσογείου από Ελλάδα. Επίσης θα αύξανε σημαντικά και μόνιμα τις οικονομικές και κοινωνικές ωφέλειες από την κρουαζιέρα, καθώς θα συνηγορούσε και στην εγκατάσταση εταιρειών στην Ελλάδα.

ii. Απαιτείται ο εξορθολογισμός θεσμικών αναχρονισμών οι οποίοι δυσκολεύουν την ανάπτυξη των συμπληρωματικών ή παράπλευρων λειτουργιών που αφορούν την εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας, ώστε να μεγιστοποιηθούν τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που θα προκύψουν από την αύξηση του homeporting".

Οι δύο «Ελλάδες» - ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Ριζοσπάστης 25/6/2010

Οι δύο Ελλάδες
Σύμφωνα με το ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
Και εδώ δεν πρόκειται για τα Greek Statistics που προκαλούν τόση ευθυμία στον κ. Παπακωνσταντίνου, αλλά για στοιχεία ανεπίδεκτα αμφισβητήσεως από τους κυβερνώντες μας.

Το 96% των Ελλήνων δηλώνουν ότι βλέπουν τη χώρα να βουλιάζει στη φτώχεια.
Οτι το φάσμα της φτώχειας απειλεί το σύνολο του ελληνικού λαού, προφανώς είναι κάτι που το προσμέτρησαν οι - «πατριωτικά» δρώντες - Ελληνες εφοπλιστές, όταν πριν δύο βδομάδες (σύμφωνα με τη χτεσινή είδηση που δημοσιοποιήθηκε από το παναμέζικο πρακτορείο - «Panama City prensa.com»)
«έκλεισαν» τη συμφωνία για τη μεταφορά ακόμα 200 πλοίων τους υπό παναμέζικη σημαία...
*
 58% των Ελλήνων δυσκολεύεται σε μόνιμη βάση να πληρώσει τους λογαριασμούς ρεύματος, τηλεφώνου, νερού, ενοικίου κλπ. ή αδυνατεί να ανταποκριθεί στις δανειακές υποχρεώσεις του.
Ανάμεσα στους 6 από τους 10 Ελληνες που μετρούν τα ευρώ για να τα φέρουν βόλτα τσίμα τσίμα, προφανώς δεν ανήκει ο πρόεδρος του ΣΕΒ, ο κ. Δ. Δασκαλόπουλος, αν κρίνουμε από το γεγονός ότι όπως διαβάζουμε στον Τύπο (εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», 17/11/2009), δαπάνησε το ποσό του 1,5 εκατομμυρίων ευρώ για την αγορά ενός πίνακα, δημιουργίας πρωτοποριακού εικαστικού, που εκτέθηκε προ ολίγων μηνών σε καλαίσθητη γκαλερί του Λονδίνου...
*
Το 78% των Ελλήνων θεωρούν σίγουρο ότι θα πάρουν μικρότερη σύνταξη από αυτήν που περίμεναν και δηλώνουν ανήσυχοι ότι οι συντάξεις τους δε θα επαρκέσουν για γηρατειά με αξιοπρέπεια.
Αλλά σε αυτή τη χώρα,
που οι 8 στους 10 στερούνται ακόμα και της αξιοπρέπειας στα γεράματά τους,
διαθέτουμε την «αυτοκρατορικότερη» σουίτα του κόσμου, τη «Royal Villa» στο «Grand Resort» στο Λαγονήσι, που προσφέρει στους επισκέπτες της θερμαινόμενη πισίνα, χαμάμ, ιδιωτική παραλία και αποκλειστικό μπάτλερ, και στην οποία, κατά μία εκδοχή (greekddl.com, 12/1/2010) η διαμονή μιας βραδιάς κοστίζει 50.000 δολάρια, κατά μια δεύτερη εκδοχή («Εσπρέσο», 22/6/2009) μια βραδιά, πέρσι τουλάχιστον, κόστιζε 24.600 ευρώ.
Προφανώς, οι συνηθέστεροι πελάτες της σουίτας είναι οι συνταξιούχοι (του ΤΕΒΕ), τους οποίους εμποδίζει το ΠΑΜΕ με τις κινητοποιήσεις του να «ζήσουν το μύθο τους στην Ελλάδα»...
*
Το 70% των Ελλήνων αναμένουν δραματική επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης τους επόμενους 12 μήνες.
Προφανώς, ανάμεσα σε αυτούς τους 7 στους 10 Ελληνες που τρέμουν για το αύριο, δεν ανήκουν οι εφοπλιστές, οι οποίοι διά στόματος του προέδρου τους κ. Βενιάμη δήλωσαν (13/6/2010): «Αισθανόμαστε καλά στην Ελλάδα»...
*
Το 73% των Ελλήνων δηλώνουν ότι ζουν με το άγχος της απόλυσης και θεωρούν απίθανο να βρουν δουλειά, αν το επόμενο διάστημα βρεθούν στην ανεργία.
Προφανώς, μεταξύ αυτών των μεμψίμοιρων Ελλήνων δεν ανήκουν οι τραπεζίτες, αν κρίνουμε από την προχτεσινή δήλωση του τραπεζίτη της «Αλφα Μπανκ» σύμφωνα με την οποία: «Δεν υπάρχει λόγος μεμψιμοιρίας και απογοήτευσης. Η χώρα βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση»...
***
Πέραν των όσων καταγράφει το «ευρωβαρόμετρο», υπάρχουν τα παγκοίνως γνωστά.
Για παράδειγμα:
*
Σε αυτή τη χώρα είναι, στην Ελλάδα, που τον περασμένο Δεκέμβρη πάνω από 200.000 άνθρωποι πήγαν στις εφορίες και κατέθεσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους, γιατί αδυνατούσαν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας.
Αλλά, επίσης, σε αυτήν τη χώρα είναι που, αν πιστέψουμε τα δημοσιεύματα («Βήμα», 14/6/2009), η κυρία Μαριάνα Λάτση, με τα τρία τζετ που διαθέτει, ο κ. Βγενόπουλος με τα 2 τζετ, οι κ.κ. Κυριακού, Ρέστης, Κόκκαλης, Αγγελόπουλος και λοιποί,
συνθέτουν ένα επιφανές εγχώριο τζετ - σετ που κατέχει έναν ολόκληρο στόλο που απαρτίζεται από τον διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό των 70 ιδιωτικών ελικοπτέρων και των 220 ιδιωτικών αεροπλάνων (με μέσο όρο κόστους απόκτησης τα 60 εκατομμύρια ανά αεροσκάφος - στην τιμή δεν περιλαμβάνεται η διακόσμηση του εσωτερικού χώρου αφού, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, τα εν λόγω ιδιωτικά αεροσκάφη «διαθέτουν σαλόνια, υπνοδωμάτια, γραφεία, κουζίνες και έπιπλα που κάνουν ξενοδοχεία πέντε αστέρων να ζηλεύουν»)...
*
Σε αυτή τη χώρα είναι, στην Ελλάδα, που σύμφωνα με τα εκκαθαρισμένα στοιχεία του 2008, τα 4,5 εκατομμύρια των μισθωτών και των συνταξιούχων ζουν με μέσο ετήσιο εισόδημα ύψους 16.123 ευρώ, δηλαδή με μηνιαίες απολαβές (πάντα σε μέσους όρους) που δεν ξεπερνούν τα 1.150 ευρώ.
Αλλά, επίσης, σε αυτή τη χώρα είναι, στην Ελλάδα, που
υπάρχουν 40.000 οικογένειες που μέσα σε μια πενταετία είδαν τις «private banking» καταθέσεις τους από 17 δισ. («Χρήμα», Μάης 2006, τεύχος 321) να αυξάνονται στα 30 δισ. ευρώ («axiaplus.gr», 14/5/2010).
Σημειωτέον ότι τα συνολικά διαθέσιμα των εν λόγω οικογενειών υπολογίζονται σε πάνω από 60 δισ. ότι για να έχει κάποιος πρόσβαση σε υπηρεσίες «private banking» το ελάχιστο ποσό που πρέπει να διαθέσει είναι 300 εκατομμύρια, και ότι στα παραπάνω ποσά δε συμπεριλαμβάνονται οι «private banking» καταθέσεις των ίδιων οικογενειών στο εξωτερικό...
*
Σε αυτή χώρα είναι που οι ναυτεργάτες απεργούν, γιατί από τους 100.000 που αριθμούσαν τη δεκαετία του '80 έχουν απομείνει περίπου 20.000, γιατί οι μισοί από αυτούς είναι άνεργοι και ζουν με 297 ευρώ (!) επίδομα το μήνα, και οι άλλοι μισοί εργάζονται με βασικό 800 ευρώ.
Αλλά σε αυτή τη χώρα είναι, επίσης, στην Ελλάδα, που οι εφοπλιστές συναγωνίζονται ποιος θα αποκτήσει το μεγαλύτερο «γιότ» και που οι παραγγελίες τους για τις νέες θαλαμηγούς και τα καινούργια ιστιοφόρα τους έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο ώστε
τα εξειδικευμένα στην κατασκευή «γιότ» ναυπηγεία της Ιταλίας και της Ολλανδίας δηλώνουν ότι δεν μπορούν να δεχτούν άλλες παραγγελίες μέχρι το 2011 διότι μέχρι τότε είναι κλεισμένα (!) από τις παραγγελίες για τα νέα «γιότ» των Ελλήνων εφοπλιστών, που τα μήκη τους κυμαίνονται μεταξύ 70 και 100 μέτρων και που η κατασκευή τους κοστίζει περί το 1 εκατομμύριο ευρώ το μέτρο!
***
Αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, του ΛΑ.Ο.Σ., του ΔΝΤ και της ΕΕ.
Και τώρα, ενόσω ο ελληνικός λαός θα «θαυμάζει» εκείνους που βαφτίζουν «παρανομία» τις απεργίες του και «αδίκημα» τις κινητοποιήσεις του, ας σκεφτεί: Στην Ελλάδα, εδώ που παράγεται ένας αμύθητος πλούτος τον οποίο σφετερίζεται μια χούφτα κηφήνες, οι γέροντες οδηγούνται στον Καιάδα, οι νέοι στην ανεργία και οι εργαζόμενοι στην πείνα.
Υπάρχει μεγαλύτερο πολιτικό αδίκημα από αυτό;
Υπάρχει μεγαλύτερη παρανομία, που να τους αξίζει η έσχατη πολιτική καταδίκη;

Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΦΟ-ΠΛΥΣΤΡΕΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ 24/6/2010

Στο πλευρό των απεργών
Πρώτον, οι ναυτιλιακές εταιρείες, χτες και προχτές, στις οχλήσεις του επιβατικού κοινού όχι μόνο απαντούσαν, ψευδώς, ότι τα δρομολόγια θα διεξάγονταν κανονικά, αλλά έφτασαν και στο σημείο να παραπλανήσουν ανοιχτά τους επιβάτες:
Με πρόσχημα την κήρυξη της απεργίας ως «παράνομης», εξέδωσαν ανακοίνωση στέλνοντας τους επιβάτες στο λιμάνι, με προφανή στόχο να εκβιάσουν κατασταλτική επέμβαση κατά των απεργών και
να επενδύσουν στην ταλαιπωρία των επιβατών, που οι ίδιες προκάλεσαν.
*
Ολο, δε, το προηγούμενο διάστημα, και παρά το γεγονός ότι η χτεσινή απεργία είχε γνωστοποιηθεί εδώ και δέκα μέρες, παρότι ήταν γνωστό πως η απεργία αφορά και σε σωματεία των ναυτεργατών,
αφενός για να σαμποτάρουν την απεργία και αφετέρου για να στρέψουν τους υποψήφιους ταξιδιώτες κατά των ναυτεργατών,
οι εταιρείες των εφοπλιστών απέφυγαν επιμελώς να πληροφορήσουν την κοινή γνώμη για την κινητοποίηση, στέρησαν από το επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να προγραμματίσει τις μετακινήσεις του, κράτησαν ανενημέρωτους τους πολίτες.
*
Ανάλογη τακτική, πλημμελούς ενημέρωσης του κοινού για την κήρυξη της απεργίας
(αντιστρόφως ανάλογη της επιμελούς προβολής και υπερμεγέθυνσης των προβλημάτων λόγω της απεργίας)
ακολουθήθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι του εφοπλιστή Αλαφούζου, το κανάλι του εφοπλιστή Κυριακού, τα κανάλια των (και) εφοπλιστών Βαρδινογιάννη και Μπόμπολα.
*
Αυτοί, λοιπόν, που χρησιμοποιούν τους επιβάτες,
οι ίδιοι που τους στοιβάζουν σαν ζώα στα «σαπάκια» τους,
αυτοί που τους κρατούν ομήρους στο λιμάνι,
αυτοί που «οδύρονται» για την ταλαιπωρία των επιβατών (ποιοί; αυτοί που τα πλοία τους κάνουν τρεις μέρες να εκτελέσουν δρομολόγια λίγων μόλις ωρών), που έχουν έγνοια για τους νησιώτες (ποιοί; αυτοί που αφήνουν 9 μήνες το χρόνο τα νησιά χωρίς συγκοινωνία), οι ίδιοι που έχουν σε μια δεκαετία αυξήσει τις τιμές των εισιτηρίων κατά 400% (!),
αυτοί, τελικά, που εκμεταλλεύονται τις ανάγκες των ανθρώπων για μετακίνηση και για διακοπές και παίζουν στην πλάτη των επίβατών το φασιστικό παιχνίδι του «κοινωνικού αυτοματισμού»,
είναι οι εφοπλιστές.
Οι ίδιοι, δηλαδή, που εκμεταλλεύονται και εξοντώνουν τους ναυτεργάτες.
***
Δεύτερον, λένε τα κανάλια των εφοπλιστών ότι η απεργία των ναυτεργατών κηρύχτηκε παράνομη και ότι η πραγματοποίησή της αντιβαίνει το νόμο.
Αυτό που δε λένε είναι ότι οι 99 στις 100 απεργίες κηρύσσονται «παράνομες» και ότι
οι νόμοι που τις βγάζουν «παράνομες» είναι οι νόμοι των κυβερνήσεων των εφοπλιστών.
Πρόκειται για τις ίδιες κυβερνήσεις, των ίδιων κομμάτων,
*
  • που κόβουν μισθούς από τους εργαζόμενους, αλλά έχουν θεσπίσει, δια νόμου, 60 (!) ειδικές φοροαπαλλαγές για τους εφοπλιστές,
  • που αυξάνουν την άμεση φορολογία στους εργαζόμενους (επιβάτες και ναυτεργάτες), αλλά κατάργησαν, δια νόμου, ακόμα και το συμβολικό φόρο του 1% για τις συγχωνεύσεις των εφοπλιστών,
  • που επιβάλλουν δυσβάσταχτες αυξήσεις έμμεσων φόρων στο λαό και έχουν σχεδόν διπλασιάσει την τιμή της βενζίνης, αλλά τους εφοπλιστές τους έχουν απαλλάξει, με νόμο, από φόρους για τα καύσιμα των πλοίων τους,
  • που κόβουν - «πατριωτικά» - τα δώρα από τους συνταξιούχους, αλλά έχουν προσφέρει, με διαδοχικούς νόμους, 300 εκατ. ευρώ επιδοτήσεις στους εφοπλιστές οι οποίοι... «πατριωτικότατα» κατασκευάζουν τα πλοία τους στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας.
*
Τα κανάλια τους, δηλαδή, δε λένε - και δε θα το πούνε ποτέ - ότι
αν ο λαός δεχόταν αδιαμαρτύρητα τους νόμους των κυβερνήσεων των εφοπλιστών,
αν δεν αγωνιζόταν για την κατάργηση και την αλλαγή τους,
θα ζούσε ακόμα στα σπήλαια (ή στα αμπάρια των εφοπλιστών).
***
Τρίτον, λένε τα κανάλια και οι εφημερίδες των εφοπλιστών ότι όσοι απεργούν
«δεν σέβονται το δικαίωμα των υπολοίπων στην εργασία».
*
Δεν λένε ότι:
Η μοναδική φορά που οι εφοπλιστές, οι βιομήχανοι και οι τραπεζίτες αντιμετωπίζουν την εργασία ως δικαίωμα, είναι μόνο όταν βαφτίζουν «εργασία» την απεργοσπασία.
*
Δεν λένε ότι:
Από τους 100.000 ναυτεργάτες τη δεκαετία του '80, σήμερα, στην Ελλάδα των εφοπλιστών Κροίσων που ελέγχουν το 1/4 της παγκόσμιας ναυτιλίας (!), οι ναυτεργάτες δεν ξεπερνούν τις 20.000 κι από αυτούς οι μισοί είναι άνεργοι!
*
Επομένως, αυτοί που απεργούν
- σε εποχές που οι Λοβέρδοι νομοθετούν την απελευθέρωση των απολύσεων χωρίς καν αποζημίωση -
όχι μόνο δεν εμποδίζουν το δικαίωμα στην εργασία, αλλά ακριβώς το αντίθετο:
Παλεύουν για το δικαίωμα στην εργασία, ακόμα και εκείνων που δεν απεργούν.
***
Τέταρτον, είτε πρόκειται για βιομηχανικούς εργάτες, είτε για υπαλλήλους, είτε για εκπαιδευτικούς, είτε για ναυτεργάτες, είτε για εργαζόμενους στο δημόσιο, εφόσον κηρύσσεται απεργία, σε όποιον κλάδο κι αν κηρυχτεί, εφόσον πραγματοποιηθεί κινητοποίηση, σε όποιον κλάδο κι αν πραγματοποιηθεί, με όποια αιτία, με όποιο αίτημα,
τα τσιράκια των εφοπλιστών (των βιομηχάνων και των τραπεζιτών) μονίμως επαναλαμβάνουν:
Οσοι απεργούν, κινητοποιούνται ή διαδηλώνουν,
είναι «συντεχνίες»
που «παρεμποδίζουν την ομαλότητα»
και «ταλαιπωρούν την υπόλοιπη κοινωνία»...
*
Προφανώς, οι απεργίες και οι κινητοποιήσεις δε γίνονται για να... διευκολύνουν την ομαλότητα.
Γίνονται για να παρεμποδίζουν την «ομαλότητα», για την ακρίβεια γίνονται για να παρεμποδίζουν την «ανωμαλία» των κυβερνήσεων των εφοπλιστών, που έχουν κάθε λόγο να
επιζητούν «ομαλότητα» όταν κόβουν μισθούς, καταργούν συντάξεις και νομοθετούν απολύσεις.
*
Προφανώς, οι απεργίες και οι κινητοποιήσεις δε γίνονται για να μη δημιουργούν προβλήματα.
Γίνονται για να δημιουργούν προβλήματα, πρώτα και κύρια να δημιουργούν προβλήματα στις κυβερνήσεις των εφοπλιστών (των βιομηχάνων και των τραπεζιτών) και
ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που δημιουργούν είναι ότι κοινοποιούν το πρόβλημα που υφίστανται οι χειμαζόμενοι κλάδοι των εργαζομένων στους υπόλοιπους συναδέλφους τους,
ζητώντας και εξασφαλίζοντας τη συμπαράσταση στον αγώνα τους.
***
Πέμπτον, αν οι κυβερνήσεις και τα κόμματα των εφοπλιστών (και τα τσιράκια τους) στρέψουν σήμερα τον επιβάτη (εργαζόμενο, συνταξιούχο, εκπαιδευτικό, επαγγελματία) ενάντια στον ναυτεργάτη, κι αύριο τον ναυτεργάτη ενάντια στον απεργό του ΗΣΑΠ, και μεθαύριο τον απεργό του Μετρό ενάντια στον απεργό εκπαιδευτικό, εφόσον στρέψουν τον νησιώτη της «άγονης» (ελέω εφοπλιστών) γραμμής ενάντια στον αγρότη και τον αγρότη ενάντια στον δημόσιο υπάλληλο,
εφόσον, τελικά,
«τεμαχίσουν» την κοινωνία,
εφόσον «ξεμοναχιάσουν» τους εργαζόμενους,
εφόσον υπονομεύσουν την αλληλεγγύη μεταξύ των καταπιεζόμενων,
*
τότε η συντεχνία των πλουτοκρατών θα έχει εξασφαλίσει την ιδανική - για τα συμφέροντά της - «ομαλότητα»:
Μία κοινωνία σκλάβων με μοναδική ιδεολογία το «σφάξε με αγά μου να αγιάσω»...

Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

ΑΗΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ"

Με αφορμή την κάλυψη του γεγονότος της απεργίας των ναυτεργατών από τους πληρωμένους κονδυλοφόρους που μόνο αηδία προκαλεί σε κάποιον σκεπτόμενο άνθρωπο απλά παραθέτω την γελοιογραφία από το ποντίκι που δείχνει το "μεγαλείο μας".  Οι ανακαλύψεις του Ελληναρά που χρόνια ψηφίζει τις ίδιες πολιτικές και σήμερα για το χάλι του τουρισμού και της Ελλάδας του φταίνε οι απεργίες του ΠΑΜΕ που μας εκθέτουν όπως λένε οι ξεφτιλισμένοι οι κονδυλοφόροι παγκοσμίως!!!

Αχ ρε Έλληνα, πότε επιτέλους θα ξυπνήσεις να τους στείλεις όλους εκεί που τους αρμόζει.

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010

ΑΤΙΜΗ ΚΡΙΣΗ

Από το axiaplus.gr ....http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=207426&nt=108&lang=1

Οι πλούσιοι πλουσιότεροι… 

Της Ελένης Χρέπα 

Την ώρα που τα μεσαία εισοδήματα υποχώρησαν στα όρια της φτώχειας κατά τη διάρκεια της ύφεσης της τελευταίας 2ετίας, η ανακατανομή εξακολουθεί να γίνεται προς…. τα πάνω.

Σύμφωνα με έρευνα της Merrill Lynch-Capgemini για την παγκόσμια κατανομή του πλούτου, το rebound που σημειώθηκε στις χρηματαγορές έκανε τους εκατομμυριούχους του κόσμου περισσότερους κατά 17% στα 10 εκατομμύρια, αυξάνοντας τις περιουσίες τους κατά 19% στα 39 τρισ. δολάρια συνολικά.

Οι αποτιμήσεις των μετοχών ενισχύθηκαν κατά 50%, την ώρα που τα hedge funds ανέκτησαν όλες τις απώλειες του 2008.

"Βλέπουμε ήδη σημάδια ανάκαμψης και σε κάποιες περιοχές πλήρη επιστροφή στα επίπεδα πλούτου του 2007", σχολιάζει ο αναλυτής της BofA Sallie Krawcheck.

Οι εκατομμυριούχοι στην Ασία καταμετρούνται πλέον στα 3 εκατομμύρια, φτάνοντας για πρώτη φορά τα ευρωπαϊκά επίπεδα, ενώ τα πλούτη τους συνολικά υπολογίστηκαν στα 9,7 τρισ. δολάρια με άνοδο 31%, ξεπερνώντας τα 9,5 τρισ. των εκατομμυριούχων Ευρωπαίων.

Στην Βόρεια Αμερική, οι πλούσιοι αυξήθηκαν κατά 17%, με εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 18% στον πλούτο, ο οποίος υπολογίζεται στα 10,7 τρισ. δολάρια.

Οι ΗΠΑ εξακολουθούν να είναι η χώρα με τους περισσότερους εκατομμυριούχους για το 2009, οι οποίοι υπολογίζονται στα 2,87 εκατομμύρια, ενώ ακολουθεί η Ιαπωνία με 1,65 εκατομμύρια, η Γερμανία με 861.000 και η Κίνα με 477.000 εκατομμυριούχους. Η Ελβετία είναι η χώρα με την μεγαλύτερη συγκέντρωση εκατομμυριούχων, σχεδόν 35 εκατομμυριούχους ανά 1.000 ενήλικες.

Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 1.100 πλούσιους επενδυτές σε 23 εταιρείες υποδεικνύουν ότι οι έχοντες παγκοσμίως αποκόμισαν σημαντικά κέρδη από τα πονταρίσματά τους στα εμπορεύματα και την αγορά ακινήτων.

Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2010

ΜΙΖΕΣ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ..

Ο καθημερινός μας βομβαρδισμός συνεχίζεται. Μίζες εδώ , μίζες εκεί, μίζες και παραπέρα. Φάρμακα, ιατρικός εξοπλισμός, συστήματα ασφαλείας, τρένα, φρεγάτες, υποβρύχια, δημόσια έργα, αποθεματικά ταμείων, ανταλλαγές δημόσιας περιουσίας, χρηματιστήριο, φορολογικές απάτες , διορισμοί δικών μας παιδιών κλπ, κλπ, κλπ.
Όλα αυτά χωρίς να εμφανίζεται κανένα όνομα. Κάτι κινητά, κάτι σοκολατάκια και κάτι λεμονοστύφτες είναι τα μόνα πράγματα που έχουν ονοματεπώνυμο. Τρίχες κατσαρές δηλαδή
Κι όμως δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Έχουμε και λέμε λοιπόν. Ο κ. Αυτόπουλος ήταν υπεύθυνος για να αξιολογήσει την προμήθεια αντιμιζικού εξοπλισμού. Ο κ. Αυτόπουλος επέλεξε την εταιρεία Λαμόγιο Α.Ε. Σήμερα λοιπόν έχει βουήξει ο τόπος ότι για να πάρει την δουλειά η Λαμόγιο Α.Ε. έσπρωξε μέσω κάποιων offshore κάτι δεκάδες εκατομμύρια για μίζες.
Δεν μπορούν αυτές οι κατηγορίες να πλανώνται χωρίς κανένας να κάνει τίποτα. Η λύση κατά το φτωχό μου μυαλό είναι απλή. Στην σύμβαση με την Λαμόγιο ΑΕ κάποιοι έχουν βάλει τις υπογραφές τους. Η Λαμόγιο ΑΕ αν έδωσε μίζες θα έδωσε σε αυτούς που ήταν υπεύθυνοι να επιλέξουν και να υπογράψουν και όχι σε κάποιους κατοίκους της μπανανίας επιλεγμένους με κλήρωση από τον τηλεφωνικό κατάλογο.
Ποιος επέλεξε την Λαμόγιο ΑΕ; Ποιος υπέγραψε την σύμβαση;
Μάλιστα... έχουμε λοιπόν την επιλογή έκανε ο κ. Αυτόπουλος και την σύμβαση την υπέγραψε ο υπουργός κ. Μακρυχέρης. Για ελάτε εδώ λεβέντες μου. Να δούμε λοιπόν τι είχατε πριν και τι έχετε σήμερα. Και να σται σίγουροι ότι εύκολα μπορείς να διακρίνεις την διαφορά του πριν και του μετά αν υπάρχει. Γιατί αν κάποιος γλυκαθεί στο μέλι δύσκολα θα το αφήσει.
Αν τώρα ο Αυτόπουλος και ο Μακρυχέρης είναι καθαροί και η Λαμόγιο ΑΕ πήρε για πρώτη και τελευταία φορά μία δουλειά καθαρή στην ιστορία της βγαίνει μία ανακοίνωση και πάμε για άλλα...
Απλά και εύκολα. Επιτέλους να προσθέσουμε τα ονόματα δίπλα στις μίζες και να επιβληθούν και οι κατάλληλες τιμωρίες. Δημεύσεις περιουσίας για τον Αυτόπουλο και τον Μακρυχέρη και δυσβάσταχτα πρόστιμα στην Λαμόγιο ΑΕ. Οι παραδειγματική τους τιμωρία θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους πολλούς εκκολαπτόμενους μιμητές.
Όσο όμως συνεχίζεται το υπέροχο παιχνίδι της "αδέκαστης" , "ανεξάρτητης" και "αδέσμευτης" δικαιοσύνης σε συνεργασία με τα λαμόγια της δημοσιογραφίας και τα τρωκτικά της πολιτικής θα μαθαίνουμε μόνο για ευτελή δώρα κινητά και λεμονοστύφτες. Και όσο και να προσθέτουμε την αξία αυτών των δώρων δεν θα μάθουμε ποτέ ποιοι καταλήστεψαν αυτόν τον έρημο τόπο φεσωνοντάς τον με εκατοντάδες δισσεκατομύρια ευρώ.
ΔΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΟΝΟΜΑ ΣΤΙΣ ΜΙΖΕΣ. Σταματήστε να μας κοροϊδεύεται. Η υπομονή μας έχει εξαντληθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό.