Με μεγάλο ενδιαφέρον και έκπληξη παρακολούθησα την απίστευτου θράσους επίθεση των καλοπληρωμένων τσιρακιών (που αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι) μεγαλοεφοπλιστών και μεγαλοεπιχηρηματιών εναντίων του ΠΑΜΕ και των απεργών.
Αυτό όμως που ξεπέρασε κάθε φαντασία είναι η απόφαση τουςόπως μας πληροφόρησαν να μην μεταδώσουν ξανά ανακοινώσεις από το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ. Αλήθεια έχουν μεταδώσει ποτέ ή έχουν φιλοξενήσει κάποιον από το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ τα συγκεκριμένα τσιράκια.Σε τι σημείο έχουμε φτάσει σαν χώρα ώστε όλοι αυτοί να θεωρούν ότι μπορούν να λογοκρίνουν και να αποκλείουν όποιον δεν συμφωνεί με την άποψη του ΑΦΕΝΤΗ.
Στα πλαίσια αυτής τους της απόφασης καλό είναι λοιπόν να πάρουν ένα ηχηρό μήνυμα από τους ανθρώπους (εργάτες , αγρότες, άνεργους κλπ) που για να υπερασπίσουν τα δικαιώματά τους έχουν μοναδικό τους όπλο την απεργία, την αντίδραση, την ανυπακοή στην "νομιμότητα της βαρβαρότητας" που οι αφέντες τους προωθούν. Μποϋκοτάζ στα συγκεκριμένα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης.
Και δυό λόγια για αυτούς τους "κυρίους" .
Οι συγκεκριμένοι "κύριοι" κάποιοι από τους οποίους επί χρόνια αμειβόντουσαν πλουσιοπάροχα από τον Δημόσιο κορβανά (βλέπε ΕΡΤ) ακολουθούν την περίφημη τακτική του ΟΦΑ (Όπου Φυσάει ο Αφέντης).
Ότι τους πει ο Αφέντης τους σαν καλοί οσφυοκάμπτες που είναι σκύβουν το κεφάλι και λένε το ποίημα. Και όταν ο αφέντης θεωρήσει ότι δεν του κάνουν την δουλειά θα τους πετάξει με τις κλωτσιές και τότε θα πρέπει να βρούν να γλύφουν κάποιον άλλο αφέντη που μπορεί και πριν να έφτυναν.
Αυτός είναι και ο λόγος που σε όποιον από αυτούς κοιτάξεις την καριέρα του θα δεις να έχουν κάνει απίστευτες κωλοτούμπες. Παράδειγμα οι "κύριοι" του ΣΚΑΙ έχοντας δουλέψει παλιότερα στον ΦΛΑΣ μήπως μπορούν να μας πουν τι έλεγαν τότε και τι τώρα; Οι αφέντες ο προηγούμενος και ο τωρινός έχουν κόντρα.
Καλό θα είναι λοιπόν να μην προκαλούν το κοινό αίσθημα κάνοντας τους τιμητές των πάντων και κάποια στιγμή να κάνουν ένα μεγάλο αφιέρωμα στην ένδοξη δημοσιογραφική τους καριέρα. Και τότε θα πέσει το γέλιο της αρκούδας αφού θα αποδειχθεί περίτρανα η εγκυρότητα τους και η αντικειμενικότητά τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου