Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Κρουαζιέρα αλήθειες και ψέμματα

Πόσες αλήθειες κρύβονται άραγε σε μία γενική συνέλευση μιας εταιρείας που δραστηριοποιείτε στην κρουαζιέρα όπως η Luis Cruise.


1. καταρρέουν όλα αυτά τα περήφημα ρεπορταζ των ελληνικών μέσων μαζικής ψευτο-ενημέρωσης σχετικά με την ζημιά που προκαλούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο θέμα της κρουαζιέρας. Το ίδιο συμβαίνει και στον τουρισμό.
2. Η πραγματική αιτία πτώσης του τουρισμού φαίνεται και από την αιτία της αύξησης του. Η αύξηση της ισοτιμίας του δολλαρίου και η ανάκαμψη της αμερικάνικης οικονομίας είναι οι βασικές αιτίες σύμφωνα με τον κ. Λοϊζου. Ζητείστε λοιπόν όλοι εσείς που κόπτεστε για την καλή πορεία του Ελληνικού τουρισμού από την κυβέρνηση να πάρει πίσω τις μειώσεις των μισθών, επιδομάτων και δώρων από τους έλληνες εργαζόμενους και συνταξιούχους. Ζητείστε να τους δοθούν οι αναγκαίες αυξήσεις για να καλύψουν την τεράστια μείωση του εισοδήματος τους από τις συνεχιζόμενες αυξήσεις στους ειδικούς φόρους και στο ΦΠΑ. Διαφορετικά τον Αύγουστο (παραδοσιακά μήνα που οι Ελληνες εργαζόμενοι κάνουν τις διακοπές τους) θα τρίβετε τα μάτια σας και θα λέτε πάλι βλακείες του στυλ φταίνε οι απεργίες του ΠΑΜΕ τον Μάρτη , τον Απρίλη , τον Μάη και δεν συμμαζεύετε. Τότε όμως δεν θα σας πιστεύει κανείς!!!
3. Ζητούν όχι απλά την άρση του cabotage αλλά την εξασφάλιση των των προϋποθέσεων ώστε τα κρουαζιερόπλοια Ελληνικής σημαίας να μπορούν να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις με αυτά που φέρουν Κοινοτικές σημαίες. Το ιδανικό θα ήταν να γίνει η Ελληνική σημαία ελκυστική ακόμη και για πλοία ξένων συμφερόντων - όπως π.χ. συμβαίνει με την Ιταλική σημαία λένε (δηλαδή να απασχολεί μόνο Ρουμάνους ναυτικούς!! και κανέναν Έλληνα). Κάτι τέτοιο θα αύξανε τον αριθμό των πλοίων της κρουαζιέρας στην Ελλάδα όπως μας λέει ο κ. Λοϊζου. Δεν μας λέει όμως ότι θα μείωνε επιπλέον τον αριθμό των Ελλήνων ναυτεργατών. Που από 100.000 την δεκαετία του 80 σήμερα έχουν φτάσει τους 20.000 από τους οποίους οι 10.000 είναι άνεργοι!!!!!!!

Αφού οι εφοπλιστές εξασφαλίσουν αυτές τιε περίφημες προϋποθέσεις που ζητάνε πόσοι θα μείνουν οι Ελληνες ναυτεργατες. Πολύ κάτω από 1000 ή λίγο πάνω από αυτό τον αριθμό; Ας μας κάνουν μία ενημέρωση οι Ελληνες πληρωμένοι "δημοσιογράφοι" οι οποίοι έτσι και αλλιώς τα γνωρίζουν όλα τα θέματα.

Ακολουθεί ολόκληρο το άρθρο από το axiaplus

http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=208186&nt=108&lang=1

25/6/2010 07:56
Αύξηση των κρατήσεων
του Μηνά Τσαμόπουλου
Αυξητική τάση παρουσιάζουν οι κρατήσεις για κρουαζιέρες με αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά. Μία από τις βασικές αιτίες είναι η ενδυνάμωση του δολαρίου σε σχέση με το ευρώ αλλά και τα σημάδια ανάκαμψης που παρουσιάζει η αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Τα δύο αυτά αίτια έδωσαν μια ώθηση στον αριθμό Αμερικανών τουριστών που έχουν προγραμματίσει κρουαζιέρες από τον Πειραιά.

Αυτό αποκάλυψε ο εκτελεστικός πρόεδρος της Louis PLC, Κωστάκης Λοϊζου ο οποίος μίλησε στη Γενική Συνέλευση του Ομίλου.

Όμως η άρση του καμποτάζ από μόνη της δεν αρκεί ως μεταρρύθμιση αν δεν συνδυαστεί με την εφαρμογή μιας σφαιρικότερης στρατηγικής που θα μεγιστοποιήσει τα οφέλη της Ελλάδας από την ανάπτυξη του homeporting.
Μερικά σημαντικά σημεία στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθεί αυτή η στρατηγική σύμφωνα με τα συμπεράσματα διημερίδας για την κρουαζιέρα που διοργάνωσε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κω σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών, είναι:

"i. Η εξασφάλιση των προϋποθέσεων ώστε τα κρουαζιερόπλοια Ελληνικής σημαίας να μπορούν να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις με αυτά που φέρουν Κοινοτικές σημαίες. Θα ήταν επιζήμιο το να εκτεθεί επί μακρόν η Ελληνική σημαία σε έναν ελεύθερο αλλά άνισο ανταγωνισμό, χωρίς να αντιμετωπιστούν γρήγορα και έγκαιρα τα handicap που έχει στα πλαίσια της κρουαζιέρας.

Αυτό απαιτεί μια σειρά από θαρραλέες τομές σε πολλά παράπλευρα ζητήματα, όπως π.χ. τον εκσυγχρονισμό των συνθέσεων. Το ιδανικό θα ήταν να γίνει η Ελληνική σημαία ελκυστική ακόμη και για πλοία ξένων συμφερόντων - όπως π.χ. συμβαίνει με την Ιταλική σημαία.

Κάτι τέτοιο θα εξασφάλιζε περαιτέρω μονιμοποίηση της παρουσίας των πλοίων στην Ελλάδα, πράγμα που θα ενθαρρυνθεί και από την αυτονόητη προσπάθεια που θα καταβάλλουν οι εταιρείες για να αναπτύξουν τις αναδυόμενες αγορές της ευρύτερης περιοχής, εκμεταλλευόμενες την ιδανικότερη πρόσβαση τους στην κρουαζιέρα της Ανατολικής Μεσογείου από Ελλάδα. Επίσης θα αύξανε σημαντικά και μόνιμα τις οικονομικές και κοινωνικές ωφέλειες από την κρουαζιέρα, καθώς θα συνηγορούσε και στην εγκατάσταση εταιρειών στην Ελλάδα.

ii. Απαιτείται ο εξορθολογισμός θεσμικών αναχρονισμών οι οποίοι δυσκολεύουν την ανάπτυξη των συμπληρωματικών ή παράπλευρων λειτουργιών που αφορούν την εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας, ώστε να μεγιστοποιηθούν τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που θα προκύψουν από την αύξηση του homeporting".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου